Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1499 ₴.Відправка - з понеділка по п'ятницю. Доставка у відділення, поштомат або кур'єром, за зручною для Вас адресою. Вартість доставки - від 70 грн. Точну вартість доставки визначає компанія-перевізник, на підставі об'єму та оціночної вартості відправлення. Дізнатися орієнтовну вартість доставки Вашого відправлення можна на сайті компанії novaposhta.ua *безкоштовна доставка дійсна лише для розрібних замовлень
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1499 ₴.Відправка - понеділок, середа та п'ятниця. Вартість доставки - від 25 грн. Точну вартість доставки визначає компанія-перевізник, на підставі об'єму та оціночної вартості відправлення. Дізнатися орієнтовну вартість доставки Вашого відправлення можна на сайті компанії ukrposhta.ua *безкоштовна доставка дійсна лише для розрібних замовлень
Способи оплати
- Оплата при отриманні без передоплати. Цей спосіб доступний тільки для відправлень у відділення або поштомат. Зверніть увагу! Обираючи доставку з послугою післяплати, Ви додатково сплачуєте комісію, яку перевізник бере за переказ коштів.
- Оплата на розрахунковий рахунок за допомогою сервісу WayForPay. Спосіб оплати дійсний тільки в тому випадку, якщо Ви впевнені у виборі розміру та його наявності.
- Повна оплата за реквізитами ФОП на розрахунковий рахунок. Даний спосіб доступний для відправлень з доставкою у відділення, поштомат або з послугою кур'єрської доставки. Максимальний термін очікування - 3 календарних дні. Якщо оплата не надійшла по закінченню даного терміну - замовлення анулюється без повідомлення.
Мінімальна сума замовлення на сайті — 200 грн
Після прибуття у відділення одержувача, відправлення зберігається 5-7 днів, в залежності від обраного перевізника, після чого автоматично відправляється назад. Більш точну інформацію вказує перевізник в смс-інформуванні, стосовно Вашого відправлення.
Щоб уникнути непорозумінь, важливо правильно оформити замовлення.
Обов'язково вказуйте та перевіряйте на правильність Ваші контактні дані! Ми не відправляємо замовлення, без попередньої телефонної розмови з клієнтом. Якщо після оформлення замовлення, з Вами не зв'язалися протягом 1-2 робочих днів, значить у заявці була допущена помилка. Ви можете зателефонувати нам за номерами, вказаними в розділі контакти, або оформити замовлення ще раз.
Підтверджуючи замовлення, Ви автоматично погоджуєтеся з усіма умовами, прописаними у нас на сайті.
ВАЖЛИВО!
1. Якщо Ви є постійним клієнтом Prom.ua, продавці, у яких Ви здійснюєте свої покупки, залишають відгуки, про те, як була здійснена співпраця саме з ВАМИ.
Якщо Ви маєте негативний відгук будь-якого характеру, ми мусимо працювати з Вами лише по повній передоплаті. Будь ласка, віднесіться до цього з розумінням.
2. У випадку, якщо Ви оформили замовлення з оплатою при отриманні, та не прийшли за ним, попередньо не повідомивши нас про непередбачувані обставини, усі наступні замовлення можливі лише з оплатою на розрахунковий рахунок або сервіс оплати на сайті.